Hvad kan vi hjælpe med?
Generelle spørgsmål
Hvordan kan jeres priser være så lave?
Vi køber vores frø og blomster direkte fra producenten, og vi får dem selv pakket. Det betyder, at vi har skåret alle dyre mellemled fra. Vi kan derfor tilbyde dig den højeste kvalitet til den bedste pris, og du undgår dermed de samme høje priser, som andre forhandlere har.
Får jeg en guide med?
Ja, alle vores poser med frø og blomsterløg indeholder en guide. På vores frøposer finder du en nem og overskueligt guide, der gør det let at komme i gang med at forspire, omplante og såning på de rette tidspunkter og under optimale betingelser. På poserne med blomsterløg og -knolde er der også detaljerede guides til plantning, så dine blomster får de bedste betingelser.
Bliver jeres sortiment større?
Ja, vi arbejder løbende på at udvide vores sortiment med nye frøsorter og blomsterløg, så du altid kan finde det bedste udvalg i højeste kvalitet.
For os er det vigtigt, at du finder præcis de frø og blomsterløg, som du står og mangler til dit projekt. Hvis du har ønsker eller idéer til nye produkter, vil vi meget gerne høre fra dig. Send os en mail på info@blandselvfroe.dk
Spørgsmål til frø
Hvor længe kan jeres økologiske frø holde sig?
Holdbarheden varierer afhængigt af frøsorten. Generelt har frø en længere holdbarhed, end man tror. Spireevnen kan dog falde over tid.
Alle vores frøposer har en vejledende holdbarhedsdato, men frø kan ofte spire længe efter denne dato, hvis de opbevares korrekt. For de bedste resultater anbefaler vi, at du sår frøene inden den angivne dato.
Hvordan opbevarer jeg bedst mine frø?
For at sikre den bedste holdbarhed bør frø opbevares køligt, tørt og uden direkte sollys.
Spørgsmål til blomsterløg og -knolde
Hvordan opbevarer jeg mine blomsterløg, hvis jeg ikke planter dem med det samme?
Blomsterløg bør opbevares tørt og køligt. Undgå fugt, da det kan føre til råd, og sørg for, at de ikke får direkte sollys.
Hvornår skal jeg plante mine blomsterløg?
Forårsløg som tulipaner plantes om efteråret, inden frosten kommer. Sommerløg som dahlia plantes om foråret, når risikoen for frost er ovre.
Forudbestilling
Hvad sker der, hvis jeg bestiller en forudbestillingsvare sammen med varer, der allerede er på lager?
Hvis du bestiller en vare, der er markeret som forudbestilling, sammen med varer, der allerede er på lager, sender vi hele din ordre samlet, når de forudbestilte varer er på lager.
Hvis du ønsker at modtage de varer, der allerede er på lager, hurtigere, anbefaler vi, at du laver to separate bestillinger.
Betaling
Hvad gør jeg, hvis mit betalingskort bliver afvist?
Hvis din betaling bliver afvist, bør du først tjekke, at kortoplysningerne er indtastet korrekt. Prøv derefter et andet kort, og hvis problemet fortsætter, kan du kontakte din bank.
Du er også altid velkommen til at kontakte os på info@blandselvfroe.dk, så vil vi gerne assistere med den hjælp, som vi kan tilbyde.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi tilbyder betaling med VISA, MasterCard og MobilePay.
Ønsker du at betale via faktura, kan du blot skrive til os på info@blandselvfroe.dk
Levering
Hvor hurtigt bliver min ordre leveret?
Vi samarbejder med GLS & dao, hvilket sikrer hurtig og sikker levering.
Vores pakker leveres normalt 1-3 hverdage efter bestilling. Når din ordre er pakket, modtager du et Track & Trace-nummer på e-mail, som du kan bruge til at følge din pakke helt frem til modtagelse.
Hvad koster fragt?
Vi har gjort det billigt at få leveret dine varer. Levering til en pakkeshop koster 39 kr., og hvis du ønsker at få din ordre leveret direkte til din private adresse, koster det 59 kr. Du kan også få leveret til din privatadresse med dao for 39 kr.
Hvor langt er min ordre?
Du kan følge din bestilling ved at bruge det Track & Trace-nummer, du har modtaget på e-mail.
Hvis din bestilling indeholder en eller flere forudbestilte varer, sendes alt samlet, når de forudbestilte varer er på lager.
Kundeservice
Hvordan kontakter jeg jer?
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os på info@blandselvfroe.dk. Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer på alle hverdage.
Har du andre spørgsmål?
For specifikke henvendelser kan du kontakte os direkte:
Kontakt vedrørende salg og marketing: emil@blandselvfroe.dk
Kontakt vedrørende B2B: emil@blandselvfroe.dk
Kontakt vedrørende jobmuligheder: emil@blandselvfroe.dk